Biro stik d.o.o. Biroservis Sluga
Aleš Sluga s.p.
BIRO STIK d.o.o.
trgovsko podjetje
Partizanska c.35
3000 Celje, Slovenija


Volksbank d.d.
Banka Koper d.d.
Skb d.d.

prodaja@birostik.si
servis@birostik.si
racunovodstvo@birostik.si

Tel 03 426 44 40
Tel 03 426 44 42
Fax 03 426 44 44

30000-0002911879
10100-0044591865
03118-1000736190

   
Moj katalog

Dostava in reklamacije

1. Trgovina dostavi sama
2. Dostava preko dostavnih služb
3. Prevzem v trgovini

Dostavni stroški

So navedeni na koncu nakupa.

Vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov prodaja@birostik.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. 

Omogočamo tudi zamenjavo artikla.

 

Napotki za vračilo blaga

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato ti omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opraviš kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odpri embalažo in jo obdrži v nespremenjenem stanju , dokler nisi v celoti prepričan, da je artikel ustrezen,
  • če artikel vrneš osebno na enem izmed prevzemnih mest, daj artikel na vpogled referentu,
  • pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane črne površine(monitorji, LCD televizorji ...)
  • v tiskalnike ne vstavljaj kartuš ali tonerjev dokler nisi prepričan o ustreznosti artikla za svojo uporabo,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija ter registracija programske opreme ni opravljena,
  • ne odpiraj artiklov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
  • vidne sledi uporabe (prah, dalke, praske, madeži, umazanija) niso primerne za vračilo, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajuj aparatov dokler nisi prepričan, da ustrezajo tvojim zahtevam,
  • odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje,zobne ščetke) so vakumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi,

Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če ti ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopiš od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru nakup reklamiraš. 

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če si ob prevzemu pošiljke opazil, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, moraš sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storiš tako, da paket prineseš na najbližjo pošto v enakem stanju, kot si ga prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Če želiš pošiljko vrniti na naše stroške, to storiš tako, da se o tem dogovoriš z našimi sodelavkami in sodelavci iz oddelka za odnose s kupci (03/ 426 44 42 ali prodaja@birostik.si). V skladu s tem dogovorom bomo na tvoj naslov poslali poštarja, ki bo prevzel pošiljko.

Pozor: drugačen način vračila na naše stroške ni možen. 

 

Pomembno

  • Ko vračaš artikel prodajalcu (Birostik d.o.o., Partizanska c.35, 3000 Celje), moraš priložiti obrazec za vračilo blaga, priloži tudi kopijo računa.
  • Priporočamo, da uporabiš dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripraviš za transport (pri tem lahko uporabiš originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljaš garancijo, boš popravljeno blago prejel najhitreje, če garancijo uveljavljaš neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.


Če se ti porajajo dodatna vprašanja, te vabimo, da nas pokličeš na 03/ 426 44 40 ali nam pišeš na prodaja@birostik.si.



Birostik D.O.O.
Partizanska c.35
3000 Celje, Slovenija
prodaja@birostik.si

Tel 03 426 44 40
Tel 03 426 44 42
Fax 03 426 44 44
Nadaljuj
Kategorije
-> (77)
Proizvajalci
Hitro iskanje
 
Uporabi ključne besede
Napredno iskanje


10,582.20€
Trenutno ni nobenega mnenja za produkt